En snabbis....

Här kommer en snabb veckouppdatering= )

Jobbat mån - ons.. dödstråkigt utan internet: ( vi gör ju liksom inge sämre jobb då snarare bättre.. nä tyvärr kan inte hjälpa dig har inge internet ..vi extra får inte använda internet då rå... åhhh knäppskallar!!

I lördas var det kalas hos Ida.. hur mycke barn som helst.. och isak hade jätteskoj! Känns som jag skrivet om det här redan men jag vet inte heller.. haha lite yr i bollen just nu.. trött som fan efter allt gråtande igår är jag iaf!! Vet inte om vi kom fram till nå bra lösning heller men men nu är det som det är.. Vill inte han ska må dåligt heller!!
Tur jag har en underbar kille som tar hand om mig när det är jobbigt.. ♥

I söndas var jag o isak o hälsa på Anki i årsunda.. längesen vi sågs ju! fika o prata medan kidsen lekte lite.. hon har en son som är 5 år och heter Emil sötnos det å men lite busig å!! Roligt och träffas iaf hoppas det blir fler ggr...

Idag var isak på dagis en sväng då var jag till arb.förm. och redovisa lite ... säger bara åhhh ge mej ett heltidsjobb nu .. jag överlever ju knappt!  Sen åkte morsan o farsan o jag till valbo en sväng och käka lite lunch= ) och shoppa lite grejer
åt isak och ett skärp åt mig själv= )!!!  Träffade Dennis mamma på arb å.. måste bara åka dit o hälsa på så buskillarna får leka lite om de kommer ihåg varann nu..

Nu är jag hemma o skriver lite data en snabbis medan isak kollar på leroy och stitch..få se vad vi hittar på sen! Om vi orkar är ju helt slut idag!! tog på krafterna igår...

Har anmält gobiten till fotbollsskola nu å.. fy fan va kul!!! hoppas han tycker det är skoj när det börjar!!= )

Imon kommer petra på filmkväll= )

nu ska jag busa med sonen lite och vänta på älsklingen!

Puss o hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback