Oj va tiden går!

Fredag och jag har nyss ätit min lunchlåda : ) det var gott men inte liika gott som maten som jag fick igår.. hur jäkla gott som helst det tack älskling!!  På tal om älskling så var det 6 månaders sen eller ett halvår(låter lite längre det) sen vi träffades hihi tänk så det kan bli när man hånglar med nån på dancefloor på prinsan.. tänkte ju bara hångla lite jag sen fick det va bra trodde man .. nä då går man och blir kär: ) så det kan bli!! Hur härligt som helst.iaf.= ). Ska ut och äta med kärleken min ikväll å ♥

Har bokat kryssning nu å hihi= )

Trevlig helg på er!! Det ska jag ha!! PUsssssssss

Kommentarer
Sandra säger:

Herre min je... vad tiden går fort!! Men det finns alltså hopp för oss andra räggers ;)

2009-03-06 | 18:29:06
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
anneli säger:

ja elle hur! klart det finns..kanske redan börja lösa sig för dig; )

2009-04-30 | 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback