ny hårfärg då

Tisdagmorron o jag sitter hemma framför burken o är dödshungrig, borde äta lite frulle men får liksom inte fingrarna ur riktigt!! Isak är på dagis till halv två sen ska vi göra nåt med mamsen men vad vet jag inte än.. igår var vi på mcdonken med Ida linda och emil .. Hon fyllde ju fem igår stora tjejen = ) Sen blir det barnkalas på lördag.. då ska vi dit!! 

Har ju inte träffat isak på en och halv vecka .. sjukt länge känns det! Men nu har jag han i en och halv vecka tjohoooo= ) Få se vad vi hittar på för bus! Kalas på lörda är det väl det som är inplanerat än så länge.. 

Och så har jag en en gång färgat min hår .. eller Mattias var den som gjorde det den här gången! Hade ju tröttnat på att färga blont hela tiden och ville ha tillbax min ordinare.. men= ) blev inte som jag tänkt mig utan det blev mörkt och rött åsså snygg färg men passar inte riktigt på fröken runsten heller.. Läste på det här internet att man skulle lägga i lite röda skiftningar om man vill göra det blekta håret mörkare för att inte bli grönt men valde då en lite alltför röd färg fär att vara säker på att inte bli grön som jag blev förra gången ju.. och sen la jag i min mellanfärg och det blev mörktrött.. jaja får väl se ut så här ett tag kanske! Stod åxå på internet att jag skulle gå till en hårfrisör och fixa det eftersom det är lite klurigt men den sidan måste jag missat att läst= )  

Nä nu borde jag göra nån nytta kanske tvätta eller nåt.. eller kanske se på tv= )

♥tack för hjälpen med håret älskling: ) du var ju bra på det där ju.. synd bara att jag inte väljer rätt färger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback