Halv åtta hos mig..

händer det inte så mycket.. har precis plockat lite inför lite mer städning i mon innan min gobit kommer hem på freda måste ju vara rent o snyggt så han får chans att stöka ner ordentligt= ) längtar efter han nu...

Helgen bjöd på lite oväntad fest(var ju inställd på bandyfinal egentligen å, men det sket sig ju)  det började iaf med att jag o M skulle ut på puben bara och kanske ta en fördrink med Mattias och Anna N men sen blev det visst lite mer folk(suze, annso, syrran en sväng och Anna J kom å..)  som åsså vill ut och roa sig så det sluta med lite fest med singstar det blev ju roligt såklart , gick ju rätt bra på singstar å  ,, tur att man inte ska sjunga bra bara hålla rätt ton eller hur fan det går till det spåra ur iaf på slutet = ) sen bar det iväg på till krogen Livingroom för vissa men 2 hamna på tonys fattar inte hur men skitsamma .. inte mycke folk ute heller men kul hade jag iaf!  Fick dansa lite å och tom tryckare med Sötnosen där vi träffades första gången= ) Mysigt det ju...

Förrestn Tack Mattias(annas då) för skjutsen du är bäst!! Hade ju inte alls nå pengar att gå ut för egentligen så då är det skönt att nån ställer upp o skjutsa .. och ofta har det blivit Mattias som ställt upp, vi måste ge igen ju= )

På sönda var man seg ju som vanligt då.. jag o älsklingén sov  till två.. ja två helt otrooligt har jag inte gjort på år och dar ... men skönt iaf!! Man ska ha såna dagar å eller hur!!  Sen blev det Pizza och myskväll med Petra , sånt gör vi alldeles för sällan : ( man bara tofflar hela tiden ju; ) haha...

Sen har jag jobbat i veckan och ska jobba hela å =)  sånt tycker vi om!! MEn som sagt vill ha ett FAST jobb jag å!! nångång iaf..  Idag har jag lunchat med Mamsen o Pappsen , blev daisys  den här gången .. vanligtvis är det ju pappsen som lagar= ) skönt att han slipper det ibland å; ) bortskämda jag o morsan ju...

tänkte det skulle bli soffan nu faktiskt.. och vänta på Mattias som sliter på Mulligans ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback