Fredagsmys..

Nu är jag hos mamsen o pappsen o väntar på lite lunch och passar på att blogga lite= ) isak ligger o tittar på lite film medan moffa lagar maten!!

idag ska jag ha lite filmkväll med Petragumsan.. ska bli mysigt det!! Isak åker ju till sin pappa idag så det blir bara vi lite godis kanske och nå gomat antar jag.. ska hyra en film å! Måste bara lämna tillbaka filmen jag och M hyrde igår som ingen av oss såg:(  sällan= )

Har skickat efter lite kläder idag från H&M , alltid lika kul att shoppa loss lite men vette fan om det blev så mycket till mig heller men ändå= )

Har varit upp till syrran och fått en spruta igen å.. usch gillar inte sprutor men det kändes inte ens men läskigt iaf...så nu är man imu´n i 20 år= ) hoppas jag kommer iväg igen då !!

Nu är det lunch strax!! favvomaten makaroner o korv!!= )

Kommer sakna dig ikväll Mattias!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback