bläääää...

vilken tråkig månda det är idag!! Kul i helgen förresten.. tack för en roligt fest Jenny!! Kul att Isabell kom förbi ..vilken skräll men jäkla roligt! Skönt att hon mår bra åxå= ) ,mådde piss igår iaf... körde lite buss då!! sällan är väl för gammal för att festa hårt antar jag.. Tur att man fick skjuts hem , tackar A.H och Sussi; ) Men sen är det lite suddigt skulle ju åka till storvik lite senare men måste ha däckat .. hade inte ens svarat på mattias samtal ens! hmm

Hoppas första arbetsdagen gick bra för Anna idag!! Så roligt att det går framåt där!! lycka till och grattis till -50.6 helt otroooligt ju!! Så snygg ju men har inte blivit nå kaxig än iaf!! = )

nu ska jag städa mitt skitiga hem.. vettefan vad jag gjorde när jag kom hem från krogen . .. örhängen i köket , skorna på toan.. en stol omkullvält i hallen.. armbanden på hyllan! Sov i sängen iaf gjorde jag= )

Tack för pizzan igår M .. tror jag glömde säga det igår förlåt!! : ) ♥
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback