Tokbakis..

..är man idag, fyy fan alltså!! Kul med fest igår blev hos erik till slut ingen aning när vi gick därifrån minns att vi var i lokalen en sväng å...Sen blev det lång promenad till buss och lång busstur och lång promenad igen kallt som fan var det å.. halv sju var vi hemma vilken kväll. Dröjer nog innan det blir nå sånt igen..

Nu ska jag värma en billys och invänta melodifestivalen.. det är allt jag orkar med idag..

SYnd du inte är hos mig älskling men du har ju skitroligt just nu på svensexan... lite ego jag bara: ) längtar tills imon! Igår var det fem månadersen vi träffades! : )

Puss och kram på er! ♥♥

Kommentarer
Sandra säger:

5 mån - kära nån vad fort det går!! Tyckte det var typ förra helgen vi stog där utanför Lobby och väntade på att ni skulle toffla klart. :P

2009-02-08 | 12:10:45
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
Anonym säger:

haha =)

2009-02-09 | 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback