tillbaka..

..till brottplatsen.. eller vad man nu säger: ) är iaf tillbaka och jobbar igen, skönt att jobba igen ju! Går på timmar igen nu då, bättre än ingenting iaf!  Känns lite konstigt att inte Sussie , Monika , Monica, Camilla , Helene, A-M och Sandra är här .. man tror liksom bara att de är hemma och är sjuka fast jag vet ju hur det ligger till egentligen: (  Är hemskt saknade här iaf..

Idag var Monika och hälsade på , roligt att se henne som alltid =  ) idag var hon ju riktig snäll också det hör ju till ovanligheterna haha nä då skoja bara gumman!! lät som det går bra för na på telia iaf.. kul det = )

Snart är det freda!!! Då får jag hem sonen igen känns som en evighet som jag varit ifrån han nu.. som jag sagt förut gillar jag ju inte det här jäkla uppdelningen.. men inte mycke att göra åt just nu!  Är glad att det är freda snart iaf.. då ska vi ha mysfreda , tyvärr blir det utan min andra kille, han ska ju ta hand om den som gifter sig på lörda! Så det blir Mamma /son bara ska bli mysigt det å!! : ) Fast vi kommer ju sakna Mattias!!  På lördag blir det bröllop då.. så då får gobiten sova hos mormor och morfar! Men ses ju på sönda !!: )

Nu ska jag fika snart= ) PUsssssssss

Kommentarer
Sandra säger:

Asså du får rycka in och jobba lite, härligt!! Ska jag ringa och trakassera dig lite i växeln, pizzeria verona... :P

2009-02-12 | 19:34:11
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
Groggis säger:

do it= )

2009-02-13 | 15:53:18
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/
Monika säger:

Haha du är så jävla kaxig Anneli!

2009-02-27 | 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback