Ny vecka..

.. och jag jobbar: ) härligt och skönt det! Vill ju tjäna pengar såklart... Helgen har varit bra men kort som vanligt!! Ilördas var det bröllop i kungsgårn, det visa sig att det blev rätt skoj trots att jag trodde det skulle bli jobbigt och trist eftersom jag inte känner nån typ.. men det löste sig och blev roligt till slut: ) Och Mattias var såå fin! Och maten var god och bröllopet var fint och Marit hade jäkligt fin klänning å.. Ja det var bra helt enkelt!!= )

Den 14/2 fyllde Linda år å!! Grattis Gamlingen.. skönt att jag bara är 32 än eller var det 25 jag var: ) !! Shit vad tiden går.. men vad gör det egentligen?? synd bara att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv.. jobbmässigt vill säga!! Men det löser väl sig!

Snart lunch hos Mamsen och Pappsen , börjar bli lite hungrig nu!!  Och så är isak där å=  ) Fick vara där istället för dagis idag..

hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback