Tisda morron..

.. och det var ett tag sen jag uppdatera här! Är tillbaka på växeln igen efter en vecka på posten... som började dödstråkigt men slutade betydligt roligare när jag fick börja lära mig samma saker som dom gör.. synd att jag inte får fortsätta ett tag till och lära mig mer för jag hoppas ju få hoppa in mer där å .. vill ju jobba så mycke som möjligt = )!

En liten varning Drick inte vattnet!!! Har tydligen läckt ut cyanid i dricksvattnet på sandvik och imorse stod det vakter överallt och informera.. men vad de inte sa var att vi druckit det ungefär en månad redan .. var bara att provsvaren kommit idag! Så lika bra och skylla allt på vattnet... att jag är trött , ont  i nacken  osv.haha..nä men så farligt hoppas inte det är !! men iaf drick det inte!!

Inatt hade sonen mardrömmar och var rädd.. vet liksom inte vad jag ska säga då bara att det inte är nå farligt men det verkar inte hjälpa.. Han ville att Mattias skulle vara där hihi lite gullig min son då.. han börjar väl bli van att Mattias är här: ) Jag också: ) hihi

Nu ska jag ta lite vatten...nääääääärååå!! Ska ta en värktablett iaf för min stackars nacke och lite bubbelvatten= )

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback