Idag ..

..är jag sjukt less på att inte ha nå riktigt fast jobb .. jobbar bara timmar , kan aldrig planera ett skit men är ju självklart glad att jag har jobb men blir lite sådär ibland!! Och inge semester på sommaren, var ju såå längesen man hade semester då ju...jag är 32 år och har en son vill liksom börja åka på semester på somrarna med honom men det är ju tusentals andra som är i samma sits som mig om det skulle hjälpa.. men det gör det ju inte!!!: ( dessutom vinner nog Ann på våran kändistävling idag verkar det som.. fan går tungt för mig nu !!

Idag ska vi leka med Linda Ida och Emil!! ska bli roligt som vanligt : ) Kanske man får Lindas goda pannkakor; ) om vi har tur!!

Nu ska jag leta resor .. min andra hobby= )

Förresten kom ihåg och skjut i krysset  ikväll nu Mattias!! ;
)♥

hej dååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback