helgen är nära nu!!

Bara halva arbetsdagen kvar nu: ) Efter jobbet blir det simmning med älsklingen, köpt simkort nu ju= ) få se man är duktig och verkligen går och simmar lite regelbundet och om jag kommer igång med träningen oxå så ser det kanske lite bättre ut inför beach 2009; ) eller så inte= ) Har ju lite halvdålig karaktär jag....

Imon är det dags för lite fest..känns som det var ett tag sen nu!! Det blir lite schlagerfest hos Jenny då...har ju inte varit där sen hon flytta dit jag så det var väl på tiden= ) Sen blir det väl utgång antar jag: )

Ann vann igår å kan jag  tillägga .. och det ser fan inte bättre ut idag i våran Larstävling , måste nog lägga ner det här snart ! Så här dåligt har det nog aldrig gått för mig ju: ( jaja det vänder väl! Kan ju börja med att ge mig jobb här istället...

Har nyss lunchat på ata med Åsa: ) gott det men gynnar ju kanske inte Beach 2009 men det är ju helg faktiskt , så det så!!! 

Ikväll blir det lite mat hos Mattias föräldrar uti Hammarby... hans bror och fru och barn kommer hem å! då blir jag ju nervös
såklart ..blir ju sådär fjantigt blyg ibland  jag : $  fast jag inte borde!! Dom är ju så gulliga och snälla så jag vet inte varför jag blir så men är väl bara så det är... 

Funderar på att göra en Linda och fixa håret en gång för alla .. och de bästa vore ju om jag gick till en frisör den här gången= ).. men vet inte om jag vågar kanske jag får panik som förra gången men då gjorde jag ju det själv... ska fundera lite börjar bli trött på att färga håret hela tiden blir ju aldrig riktigt bra mitt blondgulabrunaoranga hår!! 

Ont i rumpan har jag nu .. kanske ska stå en stund eller lite pausgympa kanske!! får se vad blir= )

Och vilket härligt väder det är idag då!! känns lite vårigt ju: ) Längtar såå till våren och sommaren! Har ju faktiskt köpt en vårjacka som jag aldrig får använda ju... Ge mig vår nu tack!!

Trevlig helg på er!! 
Och puss på dig Mattias♥

Kommentarer
Glänsan säger:

Va har du onti rumpan för då tro =?)

2009-03-05 | 11:16:33
Glänsan säger:

Va har du onti rumpan för då tro =?)

2009-03-05 | 11:16:50
Anonym säger:

Sitter ju på den hela dagen =)va trodde du?

2009-03-05 | 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback