Fredag..

.. och jag har varit hemma i en vecka nu! Trist men nog om den skiten...

 ♥Igår bjöd min Mattias mig på 3 rätters middag, hur jäkla lyxigt är det inte att ha en så härlig kille som inte bara är helt underbar men kan laga mat åsså , hur kan man ha sån tur: )  Jäkligt gott var det å , är ju inte så lättaste att tillfredsställa mig med mat direkt men han lyckas hur bra som helst älsklingen...

Idag har jag städat hos mormor, ätit hos mamsen och pappsen, pantat flaskor och ölburkar haha inte lätt att vara arbetslös heller.. pratat med sevve i telefon så sällan vi ses nu  lär ju skärpa oss!! Och dom då som ska åka till Thailandet nästa helg .. inge avis jag inte: ( haha eller så jo det är jag ju visst jag erkänner... : )

Ikväll har vi lite fest med fd addici anställda  i gävle , ska käka lite sen blir det lokal: ) anar att det slutar med en rejäl fylla iaf.. Ska bli jäkligt skoj tycker jag... synd bara att jag inte träffar Mattias på hela helgen, han ska ju på svensexa imon han och jag ska på 40 års fest kanske... men vi ska väl klara oss, fast vi har lite svårt att vara ifrån varann... härligt och längta efter han å : )

Nu ska jag städa lite kolla vad jag ska sätta på mig ikväll , kanske sjunga eller dansa eller vad för tok man hittar på när man är själv= )

Hihi förresten: ) lite fnissig idag jag!!!

Puss o Kram!

Hoppas vi hittar jobb snart Sussie!!! : )

Kommentarer
Anonym säger:

E glad åt dig att du har funnit en sååå bra kille=) liiiite avis måste jag ju erkänna å;-) MEN.....det kommer väl när man e redo....jag e nog inte det......mår inte så bra i mig själv jämt o måste "jobba" me det tror jag! nu ska jag läsa "självkänsla nu" me Mia Törnblom=) =) kram stumpis

2009-02-07 | 16:32:44
malin säger:

stod ju inte vem d var ifrån=/ mig iaf=) =)

2009-02-07 | 16:34:12
Bloggadress: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback