att vara arbetslös..

..är tamefan sjukt trist efter bara en dag! längtar redan tillbaka till jobbet. ... Hm undra hur det gått för dom idag.. jaja skitsamma jag har slutat bry mig! önskar bara att jag hittar jobb snart annars blir jag tokig! Dessutom har jag hittat ny lya jag vill ha men det är bara drömmar, vore kanske bra att ha ett jobb innan jag ens funderar på att byta upp mig!! Förväntade mig  att morsan skulle vinna på lotto som hon utlovade men inte fan blev det nåt med det inte! kanske ska sluta tro på na när hon säger så eller kanske inte.. blir nog trist då! nu hoppas jag iaf varje gång!!= )

Har nyss nattat isak, men tror inte han somnat än.. han ligger och pratar med Robyn hör jag ibland.. lite svårt att somna kanske blev ju sovmorgon hos Mattias i morse för han! Idag var Ida och Linda hit en sväng alltid lika roligt isak och ida leker och jag och linda pratar skit= ) haha ..  I lördas var vi på Mora Träsk , himla skojigt ! jag hade nog roligare än isak = ) shit glömde ge linda pengar kom jag på nu! fan...

Nu blir det kanske lite cykling och tv sen blir det sängen och vänta på att kärleken ringer och säger gonatt: )♥

Ha en bra kväll! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback