äntligen..

.. kommer isak hem ,om cirka en timme så ska jag hämta han , snacka om att vi ska ha myskväll : ) får bli till och fira lite alla hjärtans dag idag med honom idag för imon ska han ju sova hos mommo och moffa när jag ska på bröllop, Mattias vän som ska gifta sig då rå.. och Mattias är bestman och toastmaster : ) så anar att jag inte träffar han så där jättemycket : (så man är inte direkt taggad att gå på bröllop när jag inte känner nån heller direkt men Vill ju vara där Mattias är! Finns det sprit så går det nog bra iaf haha.. nä då ska ta det lugnt så jag är pigg till sönda när jag hämtar isak igen..: )

♥♥Igår fira jag och Mattias lite Alla hjärtans dag eftersom vi inte får göra det på lörda.... Mysigt blev det...Champagne och jordgubbar hade älsklingen köpt och lite annat som han ordnat men det håller jag för mig själv: ) Tack darling du är underbar!! Och tack för topen förrestn den var jättefin trodde jag inte om dig : ) förlåt men så var det ju faktiskt...♥♥

Trevlig helg på er!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback