åhhh...

..vilket jäkla skit det är när vissa beter sig som idioter och inte kan tänka själva ens!! Är allvarligt oroad för framtiden nu när jag hör sånt där! Men hoppas det löser sig i af orkar inte bråka..

Blev lindas pannkakor i går som jag hoppades: ) gott var det å!! Sen blev det en massa lek för kidsen..

Idag ska jag ha filmkväll för mig själv hade jag tänkt och äta lite go mat hoppas jag; ) kanske syster blir med å hoppas jag för Mattias han ska ju jobba hela kvällen han:(  men kommer och kryper ner sen med mig sen..: )

Jaha då är man barnledig igen då i en och halv vecka ..känns bara blä att lämna han nu för tiden pga allt önska att jag hade han jämt faktiskt .. nog för jag behöver egentid jag å men det går ju alltid att ordna! Isak har ju så mycket underbara människor omkring sig som mer en gärna ställer upp!! Dessutom har jag träffat en underbar kille som Isak blivit såå förtjust i .. känns såå bra!!!: )

Jo men visst vann ann tävlingen igår allt kanske jag ska berätta eller så inte: ) .. och självklart leder hon idag å i våran anders tävling hmm verkar aldrig vinna nåt jag!! Få se om Lars går bättre imon= ) håller tummarna .. inte fatt vi vinner nåt men det är ju äran å som lockar= )!!

kram på er! !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback