då var det freda igen = )

Tänkte bara säga trevlig helg... och säga att jag mår rätt ok idag! Tummen är bättre, nacken sådär bara  men jag är kär och galen så det överväger det mesta: )  Solen sken idag över Sandviken, det var härligt ..Jag o Sussie var på vårmarknad  på och alla verka såå underbart glada ..så jäkla härligt att det är vår!! Fast det kommer ju bakslag såklart men det tar vi inte nu utan njuter av stunden... Ska bli lika härligt väder imon å har vädergudarna lovat och så ska jag å älsklingen på kryssning kan det bli bättre?Nää eller joo jag kan vinna på lotto idag.. miljoner vill säga då tackar! 

Nu är det dags för sängen strax.. tänkte lägga mig och somna på spikmattan en sväng innan jag kryper ner med min härliga Mattias♥♥...

FÅr inte glömma gratta min bästa syster idag som fyller år.. hur många är väl rätt oväsentligt men kan säga att hon är 5 år äldre än mig och jag sluta fylla vid 25..så det kan  ni ju säkert räkna ut själva= )
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!(3 april då kan hunnit bli 4 vettu!!)Hoppas ni har det super..eller det vet jag ju ni har!!

Måste planera in en ny myskväll majsan snart!!= )



Gonatt på er!!   Saknar min son förresten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback