växeln hallå hallåååå...

så börjar min dag för det mesta .. haha nä kanske inte eller förresten ibland brukar jag sjunga lite men bara för folk jag känner igen faktiskt: ) Fröken Dunker brukar skoja o säga att hon ska låna ut sin telefon till nån annan när jag håller på o busar så hon får driva med mig lite istället .. men har inte hänt än iaf . Idag är det lika tråkigt väder som igår men igår blev ju mysigt iaf.. god mat o mys isoffan med en tokhärlig kille e aldrig fel en sån dag; ) Idag ska jag äntligen börja måla badrummet.. men måste åka köpa plast först  tydligen för jag skulle ju fått det av nån men men ; P  Vill ha badrummet klart tills lördag när isak kommer hem igen: ) längtar efter han nu som bara den!!! Pratade med Isaks pappa idag för syster ville vara barnvakt på torsdag o det gick ju självklart bra trodde inge annat heller men då kläcker han ur sig o frågar om jag har lust att städa ut deras hus öhhh det kändes inte såå bra men sa iaf fall att jag skulle tänka på det behöver ju faktiskt pengarna .. sedan skrek sussi rakt ut här att jag inte skulle göra det .. vid närmare eftertanke så har hon ju faktiskt rätt vill ju inte göra det heller .. så jag struntar nog it. Fan va slö dom är egentligen .. städa ur ert eget jäkla hus ni haha.. Nu e det lunch hos pappsen igen snart... kramisar på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback