Utkast: tillbaks från ...

tillbaks från lunch.. blev ingen promenad  idag heller! tokigt slö jag .. men e ju lite småsjuk så det e kanske okey att bädda ner mig i våran sköna fåtölj i köket o ringa till nån man tycker om istället: )  nu längtar jag till fika lite för anns svärmor hade bakat vaniljdrömmar åt oss.. har småkollat på dom sen i morse förväntar mig att de ska var skitgoa nu: ) de e ju en konst o baka drömmar.. vet iaf att min mormor gör sjukt goda!  Nu åkte mamsen precis förbi fönstret hon slutar nu liite lyxigt själv har jag typ 3 timmar kvar det ska nog gå rätt bra : ) har ju Monika eller Bertil som jag kallar na......... osv hade jag skrivit rätt mycke till men det försvann på nå konstigt vis e kanske inte min grej det här med o blogga  haha men har ju varit bra tidsfördriv mellan samtalen: ) snart slutar vi iaf... sen ska jag iväg på innebandyderby o käka lite Max  i gävle med Mattias o Majsan, inte Majsens Mattias utan Min: ) fan ska alla heta Mattias för... Sa jag att Mattias o Anna har fest imon= ) pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback