Hej igen ...

Hej igen var nåra dar sen sist.. har väl inte hänt så jättemycket sen sist men Kan berätta att jag hade en helt underbar fredag med Mattias, var till gävle och bowla och åt god mat o bara hade det jäkligt mysigt: )  Ni kanske undrar vem som vann bowlingen förrestn : ) hihi fråga Mattias.. jag vet då  vem som vann iaf; )! Tack Mattias för en underbar fredag! Tycker om dig massvis!! men det vet du ju redan... Resten av helgen var myshelg med Isak min gobit till son. Mattias fick åsså vara med på våran myslörda!: )   Nu är det vardag igen närmare sagt tisdag morgon, lära väcka gobiten kl 6 för att jag skulle iväg o jobba tidiga passet ju... stackarn hade lite ont i bena inatt växtvärk då som vanligt ..synd om han är det .. gick iaf bra att komma upp o iväg till dagis med han morse : ) 

 idag måste jag ringa arbförmedlingen o redovisa mina sökta jobb ooo fyyy vill inte vara arbetslös längre kan nån ge mig ett jobb nuuuu!!! shit va trött jag blev plötsligt får nog till o bli en powernap på lunchen skulle jag tro örsk int ta nån promenix nog för att jag säkert blir piggare av det!  jaja vi får se...  Då var det inbokat två fester i november redan.. den 21 med växeln o väktarna o brandkillarna.. om det blir fira eller sörja får väl den här veckan utvisa ska ju vara klart den här veckan om addici blir kvar eller inte... tror det blir så jag: ) men man vet ju aldrig..  Sedan har ju våran kära kollega bokat in inflyttningsfest den 28 hon har bestämt sig att bli mogen o vuxen o flytta in till Storstan:D   ju..  då slipper ju hon  äntligen de där jäkla taxibilarna och kan ta o rulla sig hit på egen hand istället det e ju kanon! : ) 

Nu e jag tillbaka från min lunch det blev lite mjölkmackiser sen lite vila i fåtöljen, prata med en söt kille i telefon hann jag med åsså; ) ingen promenad heller så nå piggare är jag inte känner mig lite småsjuk faktiskt: (  måste hålla mig frisk när jag jobbar ju inte tid o råd o va sjukis ju.. ohhh nu har monica bett monika att köpa lite bullängd till fikat mums såå gött..längtar!!! e bara minuter kvar nu... puss o hej då!

Kommentarer
Möni säger:

"monica bett monika" hahaha :D

2008-10-30 | 08:41:56
Bloggadress: http://higekiteki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback