Utkast: fredaaa igen!! ...

fredaaa igen!! hur härligt är inte det då: ) tror fan det blir en helt underbar freda dessutom!! sitter på jobbet nu o hör hur Monica håller på lägga upp fredasfrukosten mums ska bli såå gott börjar bli riktigt hungrig nu... Tur jag har andra fikarasten så behöver man inte vänta så länge ..  Pratade med Linda igår som för en vecka sen fick nyckeln till sin nya lägenhet .. äntligen hade hon hittat nå bra trodde hon men vilket jävla strul helt plötsligt hade hon två inneboende , farligt att hyra i andra hand så nu har hon flyttat hem allt  till mamsen i viken igen.. hoppas hon får jobb i gävle eller nå o flyttar hem jag ... vill ju ha henne lite närmare ju: ) Nu lär det väl bli min tur o fika snart .. fan nu hörde jag annmarie hon var ju tillbaka haha..Mmmm va gött det var !!heta kräftstjärtarna var ju supergoa.. jag o Anne fatta inte först var som var såå starkt men vi kom påt till slut: ) tack Monica smaskigt idag : )!! Nästa freda är det min tur..då blir det hårt brö o vatten; )
Nu kom det en väktare o skulle in till chefen.. "Vem var det där då?!" hörde jag Monica säga.. hehe hon bortförklara det med att hon aldrig sett han förut; D  Inte så ofta det kommer killar hit ju så jag förstår na; )
Oj vad det ringer på idag förrestn!! då går ju tiden fortare det är ju bra blir ju snabbare kväll då så jag får träffa min kärlek: ) hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback