spinningtime..

sitter på jobbet just nu o det är bara 10 minuter kvar till jag får gå hem : ) dagen har bara rullat iväg ju... ska först hem en sväng sen är det dags o spinna lite med Sandra  vette fan hur det ska gå sist var år 2000  o då fick jag kommentaren " anneli du är alldeles vit i ansiktet "under passet  trodde jag skulle svimma, då var jag dessutom mer mycke mer tränad än nu.. haha så ni kan ju tänka er hur det kommer gå... Sen ska jag träffa Majsan o gå o kolla på killar eller vad säger jag innebandy menar jag; D  sen hem o måla vidare i badrummet förhoppningsvis ligger nån o väntar på mig hemma å... shit måste köpa mackor å det hade jag glömt.: ).. nu får jag logga ut strax... ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback