månda igen..

japp då var denna underbara helg slut då.. men det gör fan inget tycker det är rätt ok med månda å måste vara nå fel på mig.. hihi kanske är sjuk; ) Är på jobbet nu iaf.. det var tungt att ta sig ur sängen i morse ville såå gärna ligga kvar men tog mig i kragen o pallra mig iväg : ) Har 8 passet idag då blir man utan kompis o snattra med mellan samtalen sitter lite offside då ju.. trist men hör ju monica med c prata om easy dc; ) med nån kund iaf.. hon mena förstås AcDc men snubbla lite på uttalet där haha.. pf sålde tydligen biljetter dit ju.. kan lätt bli kaos när det säljs såna grejer men det var rätt lugnt o biljetterna tog slut fort! Nu börjar det kurra rätt bra i magen.. blev bara 3 hårdbrömackor till frukost med lite philidelphia ost som jag snika av nån i kylen utan att fråga fräckt va! : ) 10 minuter till lunch hos mamsen o pappsen!! lite bortskämd jag ju: ) hoppas på mjölkmackisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback