halloween..

då börjar det närma sig helg igen ju.. känns rätt skönt ju! : ) idag ska jag på stan o fira lite halloween med vänner o kids , isak ska klä ut sig till pirat är det tänkt men igår dög inte det längre o skulle vara spindelmannen lika som förra året.. men det får till o bli pirat jag o syrran köpte ju en dyr piratkostym åt han ju... men isak vet ju inte riktigt innebörden av pengar än .. han bara vill ha och ha.. dessutom får han det mesta å, dock inte av mig det är ju mamsen o syrran som skämmer bort situngen mest... med situngen menar jag världens gobit då!! : )

Idag har jag jobbat med Monika.. hon som är lite smådryg här på växeln haha självklart skojar jag  o det fattar hon å.. men snart drar hon iväg på bio(äntligen; ), "high school musical 3" den lär ju vara bra! :D  bra val Monika!! haha.. nej då ska börja vara snäll hon ska ju gå på begravningen imon men vi har ändå lite svårt att vara allvarliga som vanligt men hennes morfar tar inte illa upp har vi konstaterat han skulle nog vilja att vi busa lite ju.. men blir nog jobbigt imorgon skulle jag tro!  Kommer tänka på dig imon !

Snart får jag gå hem! Men tydligen får nån gå hem före mig idag : P ses på tisdag då  då är det biokväll med tjejerna!!

Längtar till senare ikväll åsså har blivit utlovad en riktigt härlig kväll ju; )  puss o hej då!!




Kommentarer
Möni säger:

Du är en gullig prick Anneli 8D

2008-11-03 | 16:18:52
Bloggadress: http://higekiteki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback