hmm..

Pratade med min vän Petra nyss, stjärnan hade supit bort mobiltelefon igår som hon nyss köpt dessutom.. inte såå jävla bra det heller men det är ju Petra vi pratar om , tycker om henne massvis men hon är ju faktiskt lite slarvlig haha sorry darling men det är väl lite så: ) hoppas den kommer till rätta iaf, ligger säkert hos nån bara.

Jobbar gör jag idag å: ) sitter här o åmar mig har så ont i nacken idag, kanske ska fjäska till mig lite massage ikväll; ) det ska väl gå o ordna skulle jag tro hihi.. tänkte jag skulle träna idag men får ju inge barnvakt så det blint nå antar jag...

Nu har jag o Sussie precis haft lite lunch, var inte direkt skitgo mat i min låda idag men det gick i som vanligt... sussie löste lite suduko(eller vad det heter, menlöst iaf;D haha )samtidigt som hon spana efter en viss väktare; ) hehe och jag satt med filt o frös men blev lite varmare när jag ringde upp en viss byggkille hihi.. 

Nu kom Monika inkörades, låter fan som hon har punka när hon kommer haha... På freda ska hon ha inflyttfest å gumsan! trevligt sörru men det blir dödslungt för mig ska upp o jobba tidigt lörda ju, och sen kanske det blir fest med tjejerna på lörda å men vette fan om jag har ork eller lust , vill ju vara med Mattias å ju .. jag är ju sådär fjantigt kär i honom= ) men vi får se hur det blir..

Nu är det väl ändå dags för mig o fika lite... oh shit va jävla ont jag har i nacken idag!! synd om mig juuuu!!




Kommentarer
Sandra säger:

Sådär, då har jag hittat hit å - och tur var väl det för vad är det för toffelfasoner jag hör??? Klart som fan du ska med ut!! :) Tänk på oss stackars singlar, offra dig för laget nu ;P Närå :)

2008-11-26 | 18:08:42
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback