Boring...

Är riktigt uttråkad o vill hem just nu.. kan bero lite på att jag inte har nån att tjattra med just nu! Min bordskamrat är på lunch ju: (  suze kika in precis o såg hur less jag var!= ) Kom på en grej sussie har ju inte varit nå singelfest ännu den här hösten, har carita gått o skaffat kille eller??: ) Inte fatt jag får eller vill vara med ju den här gången men iaf var bara nåt jag kom o tänka på!  Första festen var iaf bäst! nog för den inte gav nån utdelning om man säger så haha eller det var väl några som fick till det den gången faktiskt! .. men roligt var det ju! Var ju så bra band som spela å!!= )  Är jäkligt skoj med stora bra planerade fester ju eller tycker ju förresten det är lika kul med små oplanerade haha kan ju dra slutsatsen att det är kul med fest helt enkelt = ) Ska bli riktigt skoj med Addicifesten  å om det nu blir nåra anmälda bara 14 än så länge får ta o skärpa sig på vakten o anmäla sig nångång ju segisar!!: P Hihi nu kom Monicas flört o hälsa på haha!! = ))))Nu lyssnar hon inte på oss längre!!

Nu är Helene tillbaka från lunchen iaf, blev lite bättre men vill ändå hem... o mysa ner mig i soffan med en film o lite godis o Mattias såklart= )


Kommentarer
Anonym säger:

vadå flört ?? man kan väl ha manliga kompisar.

2008-11-12 | 15:23:53
Anonym säger:

hehe självklart gummsan= )

2008-11-13 | 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback