ny vecka igen ...

tjopp, helgen är över och det börjar en ny härlig vecka= ) Idag har jag o isak lekt hos Anna o Emil en sväng, sen tog vi en tripp till Mattias jobb o hälsade på , prata med mamma o pappa hans o hundarna en sväng  , isak gillar ju hundar jag tycker mest dom luktar illa = ) nej dom har väl sin charm men jag är en kattmänniska skulle jag nog säga! Mattias var ju inte på plats förstås men hade jag tänkt till så visste jag det ju.. men men fick träffa han en snabbis iaf, det var ju det som var meningen. Sen åkte jag o gobiten till moster o pene och fick lite käk i oss, tack så mycket förresten!! provade lyckan på bowling(det är jag ju sjukt bra på) på deras nya wii spel , det var ju skitskojsigt vill åsså ha men jag har ju ps2 det får räcka tänkte damma av mina gamla nintendon i källarn till isak snart å= ) det gillar han nog! Nu ska jag sätta upp mitt nya duschdraperi som jag fick av min kära syster puss på dig! Sen blir det sängen ensam buhu , börjar ju bli van och ha en viss Mattias snarkandes bredvid mig; P Godnatt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback