lördagkväll..

sitter hemma själv en lördakväll hur jäkla roligt är det då, inte alls skulle jag vilja påstå:(  .. men är ju bakis igen låter kanske lite illa men har blivit lite mycke fest nu på sistone! igår var det jobbfest , sista festen med addici då, det var riktigt skojigt rulla hem vid 5-6 tiden tror jag det var,  Mattias kom förbi o hämta mig , stackarn gick från mig iskallt var det ju å , skulle sova hos mamsen o pappsen för det var närma från festen tänkte jag o de var ju i stugan, isak åsså , han älskar att vara där gobiten.  I morse Vaknade man med huvudvärk såklart både jag o Mattias men jag mådde nog snäppet sämre , blev lite busskörning faktiskt :D  Blev Bakispizza för mig¨å  gött sörru! Nu blir det soffan igen.. kan du ta o komma hem nångång eller!!! vill ha lite kärlek nu... 

Har bokat resa till London nu förresten: ) ska bli sjukt roligt, längtar som fan....

Kommentarer
sandra säger:

Bakis igen hehe..det är illa detler

Men vi hade ju skoj:)

Jasså du ska åka till London du ( avis jag )

Ha det bäst, puss*

2008-11-25 | 09:50:22
grogghaggan...= ) säger:

sjukt skojigt ju= ) mera såna fester, får väl bli med coor nästa gång då!!

japp ska till london, ska bli såå skojigt!: ) puss pusssss

2008-11-26 | 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback