iskallt ju...

FY fan säger jag bara är såå jäkla kallt här inne nu.. de håller på byta element ju! Å här ska man sitta till tio över fem vill inte det jag, vill ju inte frysa ihjäl här på jobbet heller o ingenstans annars heller för den delen..egentligen vill jag bara hem o mysa ner mig i soffan med ett täcke över mig  o bara ligga där titta på nån film eller nåt! Nä men då var det ju fest idag igen, som jag har dragit igång dessutom, tyckte det lät som en ypperlig ide när jag sa det men det var innan jag visste det skulle bli fest i onsdags o att jag skulle bli tokbakis, sedan är ju vädret så jäkla trist att man bara blir irreterad, sen är jag sur för att jag inte har nå jobb just nu känns det som jag inte kommer hitta nåt alls , jävla positiv nu jag ..trodde jag skulle få vikariat här ju eller hade faktiskt räkna med det , men det verkar ju skita sig! Eftersom coor tagit över efter addici ju.. Tur jag jag tur i kärlek just nu iaf = )  Men festen blir nog skoj till slut ändå tror jag det är roliga tjejer o snattra o dricka vin  med= ) o nu funkar ju elementen tjohooo vi överlever nog eftermiddan jag o sussie ändå=))  tack till elementkillen o tack för flodhästen å förrestn; ) tack för goda bullan Monika!!  Nu är det 1 timma o 25 minuter så får jag gå hem till min sjukt stökiga lägenhet det verkar ju inge kul det  heller men ska bara hem o hämta lite kläder o dra iväg till Anna för o färga håret o klippa mig sen blir det vin o prat hela kvällen kanske pubbesök skulle jag tro... Jag vill hem nuuuuu !!!!!! trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback