haha....

haha fan va kul det var Helene tack för förtroendet , hjälper mer än gärna till igen om det skulle behövas= ) vad jag pratar om kvittar egentligen man kan ju inte berätta allt här : D

Ringde o prata lite majsan nyss hann inte prata så mycke men hon är så bra på se det positiva i det mesta jag tycker låter negativt skönt att ha en sån vän när man själv är osäker: )

Blev nog inge träning för mig idag heller.. är såå slö! eller kär kanske man ska säga om jag är ärlig= ) men lär nog sätta igång o träna lite är lite rädd för att gå upp i vikt kan lätt bli så när man blir kär...

Nu är jag hungrig redan , tycker inte om o ha tidig lunch!! Nu måste jag ringa Monika o fråga hur det blir på freda= )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback