Då var det månda igen och då satt jag o jobba...= )

Då var det en ny härlig vecka då efter en helt underbar helg : ) Fick träffa Mattias underbara familj i fredas , synd jag är så blyg själv bara.. blir ju så när jag är nervös o shit va nervös jag var men det gick väl bra iaf tror jag : ) jobbigast var väl att jag inte kunde backa ut bilen ordentligt när vi åkte o alla stod i fönstret o kolla på oss haha.. pinsamt! blond blyg söt o kan inte köra bil , bra intryck Anneli!
Sen på lörda bar det iväg till stugan tidigt på morron ville någon åka så det gjorde vi! Hade hur mysigt som helst där , drack vin , grilla go mat o bara mös sjukt hälit ju, mera sånt vill jag ha!!= ) vissa kanske drack för mycke vin o däcka lite väl  tidigt måste jag säga; P hihi: )

I torsdas var jag o syrran på mulligans o drack öl o åt en bit mat, eller rättare sagt mycke mat beställde nog lite för mycke, o inte var det så supergott heller men det gick i= )  ölen var god dock, iaf när vi fick det vi beställde! haha brukar kanske inte vara såå gnällig men bara blev så .... Nu ska jag fika strax!!!  kram o pusssssss


Kommentarer
Maja säger:

Du är för söt du

2008-11-11 | 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback