tillbaka till verkligheten..

..och det är Måndag och ännu en vecka har passerat! Och inte vilken vecka som helst utan en riktigt rolig vecka: ) har varit i London och myst med Mattias i några dagar, det var grymt hälit= ) gjorde en massa sedvanliga turistgrejer , ätit go mat och mindre go mat åsså : ) pubat en del, blivit lurade på några pund av en idiot å blivit full på två öl lyckades jag med åsså(inte illa måste jag säga) iaf hade vi det hur mysigt som helst! längtar till nästa resa= ) Nästa gång ska jag vara helt frisk har jag bestämt iaf!!Men vi hade det grymt ändå.. mera sånt tack! 

Helgen blev inte lugn bara för man var lite småsjuk heller,,, blev lite fördrinkar hos syster och pene sedan var det tuckers med gamlingarna på Bolaget, man tillhör ju gamlingarna nuförtiden:D  men vem bryr sig jag går där jag vill gå.Sjukt bra att vara över 30 nu  å ju, får ju gå in gratis på prinsan!! = ) precis som det ska vara eller hur?? haha..men det blev inge prinsan efter bolaget, nån var klok nog och sa att vi skulle gå hem, var nog lite för berusad ändå så det var bra gjort... blev kanske lite småsur just då men det gick ju över!!

Idag blir det mys med syster äta lite tacos o ha det gött bara.. Blir lite konstigt att sova utan Mattias dock, börjar bli rätt van nu ju: ) men skönt att få längta lite istället hihi...

I mon fyller en viss Marie år åxå , hörde nyss att det bakas för fullt där ute i mom, det tycker jag låter bra för på onsdag kommer jag och fikar = ) blir bättre jag kommer då så vi får umgås och prata lite... var ju ett tag sen vi sågs!

Fick lite kontakt med Isabel idag å , det var roligt inte så ofta nuförtiden ju, visserligen bara mailkontakt men ändå! = )

Nu får jag å Monika gå hem strax=) vi hade turen och jobba sista passet idag!! inte alla ggr man har den turen kanske borde spela på lotto eller hur monika???

kram på er!!


Kommentarer
Sandra säger:

Vad är det jag ser - bloggar du på jobbtid gosse! Har ni sluppit igenom alla såna spärrade sidor ni.. :P Så ni har haft det bra i Londres, skönt att höra, fast kan man ha annat där?? Tror inte det. Skönt för er att komma hem till lite riktig vinter förstår jag! :D

2008-12-15 | 20:39:26
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
Groggis säger:

hehe nää vadåå blogga på arbetstid:D Nä man kan ju faktiskt inte ha annat där= )

2008-12-16 | 08:59:07
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/
Anonym säger:

Hoppas kråkan i näsan dragit nu så du mår bättre =)

Så du känner smaken på kakorna imorgon, fast de vet man ju inte om de är bra eller dåligt, haha...

Vadå gratis på prinsan?

2008-12-16 | 12:11:43
Groggis säger:

ja gratis när man e över 30 men det kanske inte vi är= )??

2008-12-16 | 12:19:44
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback