jo...

.. men visst är det månda igen, helgen blev toklugn, inlyttningsfest på freda hos Monika, skoj med god mat och härliga arbetskamrater o roliga bilder. Den där Monika kan du fånga den bästa sidan av en haha .. dessutom är hon bra på att lämna mobilen i KYLSKÅPET HAHA! änligen fick jag det skrivet; P hittade nämligen den jag , dum som jag  är trodde jag ju det var en mening med det att batteri kanske håller lite längre kanske haha man är ju inte blond för ingenting hihi!! Det bjuder jag på! 

Lördagen hade jag  lite problem, mina kära vänner skulle ju ut och festa och självklart ville jag med men ville ju vara med en viss Mattias åsså = ) slutade med mys med mattias faktiskt , toffelina blev jag då!: ) men kommer ju fler gånger, tro inget annat heller, älskar mina goa vänner!! Skulle just nu behöva prata med en nu om mina idiotiska gubbar, majsan som alltid vänder allt till det positiva vet inte riktigt hur du gör men jag avundas dig!! Sevve som fattar precis vad jag menar i det här!!   Egentligen har jag inga problem just nu det är inte jag som skapar dom faktiskt, ska sparka ut gubbjävlarna  snart hoppas jag!! Jag har det ju skitbra just nu så jag fattar inte!! massor av kärlek och bra vänner, bara ett jobb som fattas!! nog om det inge rolig läsning det här!!

Idag ska jag o syster ut o julhandla!!= ) sen ska jag ut o motionera lite med Mattias: )  är det tänkt!! Är sjukt sugen på att spela innebandy just nu,, Sevve vi kanske ska ringa Tette och fråga?? vi får se!! Mitt knä håller väl inte iaf! haha positiv jag som vanligt= )  Nu ska jag änligen sätta gång o städa !! puss kram

Kommentarer
Majs. säger:

Ba å ringa vettu =)

2008-12-01 | 11:38:16
Anneli säger:

vet darling= )

2008-12-01 | 12:33:50
Sandra säger:

Alltid ska det fattas nåt:

Du = Kärlek + Vänner - Jobb

Jag = Vänner + Jobb - Kärlek



Vad är problemet liksom... :)

2008-12-01 | 19:36:24
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback