jobb igen..

Idag är man åter på jobbet igen.. skönt som fan o jobba ju!! Bra stämning här fastän de är helt "lost" om de blir kvar eller inte, trist det ju...
Igår var jag på jobbintervju å, det gick väl åt skogen haha nä då gick rätt bra tror jag men har ingen aning om jag vill ha jobbet ju, men en del av mig vill ju för jag måste ha jobb och den andra delen känner sig lite kluven men skulle jag få jobbet så skulle jag självklart ta det! = ) som sagt så växer ju inte jobben på träd just nu.. och nån utbildning som jag ville gå kommer jag inte få gå heller, har ju inte varit arbetslös tillräckligt för att ha rätt o gå på utbildningar tydligen..knasigt tycker jag men vem bryr sig om lilla mig!

åhhh nu blir jag galen hade skrivit mycke o allt  bara försvann fan fan fan nu är jag sur!!!!

Tur jag o Mattias åker till London snart, fast inte snart nog dan och veckan verkar gå sjukt sakta för i helvete , ursäkta mitt språk men är ju fortfarande lite irreterad för händelsen för en stund sen!! Ska bli jäklig skoj o åka iväg iaf : ) och Anna det blir inte som du sa tidigare men det vet ju säkert du åsså bara dryga med mig lite, det får man ju gö= )

Iaf har Jag och A-M mineralbrist har vi nyss konstaterat, inte bra det !därav mitt utbrott nyss kanske tur A-M håller på googlar vad vi ska äta för o bli bra= )

Nu kom min snälla mamma precis förbi med morgondagens matlåda, : ) då var man ju bortskämd åsså fick man höra  haha ja det gör mig ingenting faktiskt, det tar jag!!


nu ger jag upp idag innan allt försvinner igen!! puss på alla= )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback