snart freda...

..och då kommer isak äntligen : ) har ju inte träffat gobiten på ett tag.. känns ibland som evigheter mellan gångerna! men nu blir det mys hela helgen, plus lite julstress tyvärr också fatt jag har ju knappt börjat med julklappsinköpen än hmm undra hur det ska gå! Vill ju ha lite tanke bakom dom å= ) men det löser sig nog! Ska iväg idag med syster min en sväng hoppas vi får till nånting idag, Sen ska jag och Mattias till mormor hans och klä lite gran: )

Här på växeln är det lite pirrig stämmning är ju ett par som ska gå på intervju idag med coor, nya företaget som tagit över.. tror sussie är nervösast hon har ju aldrig varit på intervju förr , har ju haft turen och haft jobb hela tiden hon ju! Går nog jättebra iaf det dör Monica är ju van vid intervjuer vid det här laget så hon e nog inte så nervös. OCh Helene verkar rätt lugn hon å= ) Imon är det min och A-M och Anns tur att våndas! Jag är inte så speciellt nervös idag men hinner nog bli till imon ju skulle jag tro! Shit nu är nån från coor inne hos Anne: ) kanske inte ska blogga mer nu hihi = )) ))

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback