Månda kväll..

.. och jag har precis nattat min son, men om han somnat vette tusan. Har ju skämt bort honom genom åren och legat med honom tills han somnat det var dumt  men nu är det slut på det iaf så man hinner med lite vuxentid när han lägger sig annars somnar man lätt runt åtta snåret inte bra det..

Julafton var mysig med familj och go mat ( eller så god som julmaten kan vara , en annan gillar ju inte den så) förresten pepparsalamin var riktigt go iaf= ) Julklappar fick jag en hel del hade varit snäll minsann, men isak tog hem priset i snällhet det här året åxå hans rum är numera belamrat med nya leksaker som han inte hinner med att leka med, tack allihopa för alla fina klappar!!

Juldagen var det dags för min årliga juldagsfest med julklappsutdelning, alla verka vara rätt nöjda med festen!!.. och julklapparna är ju bara en grej vi gör spelar ju inte nån roll vad det är bara det är nåt: ). Hade jäkligt skoj jag iaf mina bästa vänner och kärlek var ju där:) kan ju liksom inte bli fel då! Full blev nog hela bunten oxå! Grattis till de som vann Quizen förresten vilka det var minns jag inte , minns bara de som kom sist konstigt nog haha det var MATTIAS , MARIE och JENNY= )))  känn er inte utpekade på nåt sätt inte alls haha Håkan och Markus var ju oxå med i det laget men hann åka iväg till prinsan innan det började..

Själv halka vi in på prinsan runt 1 kanske , billigt med tvåhundra då! äh han inte tröttna iaf det skulle jag nog gjort om jag åkt dit innan tio som man påstås lära göra för att komma in!

Nu ska jag mysa lite med tv och katt innan sängen hägrar! Imon ska vi upp tidigt och åka till Emil och leka sen blir det nog bio, hoppas Ida blir med å så isak blir glad!

Puss o gonatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback