jobb??

shit idag ska man på jobbintervju då.. hm lite kluven där ju vill såå gärna ha jobb men kanske inte just det där jobbet igen då men vad gör man måste ju jobba! Kan man jobba så ska man ju ta det som finns så är det bara, kan inte välja i dagens läge! Vet ju inte ens vad jag vill göra heller. Isak tycker jag ska jobba på Sandvik han! Så säger han när jag säger att jag inte har nå jobb just nu " men mamma kan du inte jobba på sandvik då"  han är så goo!! Inte lätt o förklara varför jag inte kan jobba där just nu! Han ska jobba på Göranssonska Arenan han säger han när vi åker förbi där!= )

Julhandlingen igår gick rätt bra, vi köpte det vi hade tänkt iaf, men är ju inte klar på långa vägar, känner jag mig o syrran rätt är vi ju säkert ute o ränner på julafton som vanligt  och träffar alltid nån man känner å det  slår aldrig fel, inte bara vi som är ute i sista minuten! =) Iår ska vi dela på dagen med isak, men sen ville de att vi har varannan jul kanske klokt jag vet inte men det känns inte riktigt rätt att vara utan min gobit på julafton, klarar inte av det just nu! Men får se hur det blir!

Idag var jag o sussie ute och luncha på restaurangskolan, jennifer serverade!: ) Shit vad vuxen hon var kjol och grejer , nu börjag tom jag känna mig gammal ju. Det var iaf skitgo mat(jag är ju rätt kräsen som de flesta vet) och bra service! +++++ blir fem plus där ju!! kommer säkert gå dit fler ggr!

Vilket väder alltså bara toksnöar idag ju! Mysväder skulle jag vilja säga ; ) men Mattias jobbar ju : ( men ska hämta upp honom sen iaf: ) Nu ska jag städa idag igen haha blev ju inge igår ju! kan inte lova nåt idag heller= )

imorrn ska jag jobba igen= ) skönt!! börjar redan undra vem som har fika freda= ) fredasfikat är ju höjdpunkten på fredagar!!

kram ....

Kommentarer
Sandra säger:

Våra föräldrar har alltid delat på julaftonen, fm hos pappa - em hos mamma eller tvärtom. Som skilsmässo"barn" tycker jag det är toppen (slipper man bli så uttråkad innan tomten kommer också ;))!

2008-12-02 | 21:28:26
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
grogghaggan...= ) säger:

tack sandra:) skönt o höra!! kram

2008-12-03 | 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback