Godmorgon..

.. och det är ju inte vilken morron som helst utan fredag!! känns ju rätt bra det= ) och så kommer gobiten hem till mamsen idag å, vi ska ha mysfreda jag o isak synd Mattias ska jobba hela helgen så han får ju vi klara oss utan: (   tur vi åker snart hihi längtar som fan!!!

Inte att förglömma idag så är det ju fredasfika å.. och den är i full gång, just nu är det Helenes tur hon hade ju öppningtiden och får då börja lyllo henne= ) men snart så är det jag! såg Monica(hon som hade med sig idag) pina iväg nu å då jävlar är det nära!! är ju faktiskt himla hungrig nu ...Sen blir det cocosboll för den e sugen på det eftermiddan=)

färdigfikat nu...mums det var smaskigt ju= )mätt och belåten jag! Tack Monica!!!

Nu vill jag ha helg= ) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback