förskylt..

var det här, men har inhandlat massor av grejer på apoteket så blir nog bra till slut!!  Imon bär det iväg hihi äntligen= ) ska bli såå jäkla roligt .. !! Är hos mamsen o pappsen och äter bullar nu, isak har bakat =) 
Men nu har inte tid med det här ska hem o fixa =) Snart kommer väl min kärlek hem å så vi får kramas , behöver det idag har gråtit, skrattat och pratat mycket idag, så kan det bli ibland ..

Nu ska jag pussa på min son innan jag åker, fast bara på kinden för jag vill inte smitta gobiten min , Ha det så bra hos Pappa din !!Mamma kommer sakna dig i mängder... älskar dig!!

Puss o kram på alla mina vänner!!! Ni är Bäst ...

Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas du mår bättre idag gumman å att ni får en supermysig resa =)

PUss puss

2008-12-09 | 11:04:23
sandra säger:

Krya på dig gummsan * Och ha nu en fin resa. puss

2008-12-10 | 11:24:15
Anonym säger:

blev ju mysig resa hihi!! tack tack lov ya= )

2008-12-15 | 17:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback