dan före...

.. julafton är det ju tydligen idag, känns inte riktigt som det gjorde förr i tiden men så är det väl när man blivit vuxen. Hoppas jag varit lite snäll iaf så tomten kommer med julklappar åt mig också: ) tror nästan jag varit lite snäll faktiskt!!Fast inte lika snäll som isak, anar att busfröt får julklappar i mängder.. borde rensat lite innan så man kan fylla på!!
Men vilket julstök det varit de senaste dagarna har blivit en hel del resor till valbo skulle jag kunna säga , blev en tripp till Borlänge tom i snötokväder dessutom med plogbilar tar hela jäkla motorvägen, vet inte om det gav nånting att åka lite längre heller , blev mest leksaker på BR och det finns ju i närheten också men ibland får jag såna där briljanta ideer , nog för det var roligt iaf åkte ju med Mattias: )

Nu drog Monika igång lite jullåtar!!! tjohooo vad trevligt... sällan det spelas musik här på växeln  får passa på när inga chefer är här ju; D och så ringer det ju inte såå jättemycket .... All i want for christmas is youuuuuuuuuuuu....nu måste vi sjunga med alla tre jag Monika och Monica= )  Nu blev det last Christmas då blev det fart på Monkan iaf i hörnet hörde några ljuva toner nyss allt: ) Blev lite julstämmning här å hihi trevligt sörru!!

Snart får vi gå hem och fortsätta julandet och stressen, har ju en del kvar smågrejer bara , åsså anna har jag inte köpt till än sen är det Mattias julklappar som jag har lite problem med , det är ju lite jobb eller pyssel med dom skulle jag vilja säga men det ska nog ordna till sig i kväll, har pysslat redan lite på jobbet idag men det blev väl inte så tokbra men det får duga är gjort av kärlek iaf: ) allt som räknas egentligen: )

Tänkte passa på och önska alla nära och kära (och alla andra för den delen också)= ) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!

Ikväll blir det mys och uppesittarkväll med Mattias och Isak, mina favoritkillar: )längtar till dess ju!!

PUSS KRAM PÅ ALLA !!!


Kommentarer
Maja säger:

Tack detsamma gullo =) JULPUSS

2008-12-23 | 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback