äntligen freda..

.. och jag och A-M sitter för nedräkning att gå hem bara några minuter kvar nu : ) sen får jag träffa isak å, som jag längtat och då ska jag dra iväg på lite julshopping vilket han inte kanske såå jätte gärna vill men det får bli så . Får mysa lite sen vi : )  åsså har det vart intervju idag å både för mig och anne och A-M, det gick väl sisådär  för mig eller ganska bra men antar att jag inte får jobb iaf , är ju en 1000 sökande eller nåt haha.. nu hinner jag inte blogga mer idag!!! Puss kram trevlig helg!!= )

Kommentarer
c a s p e l i h n a säger:

Nu har jag en tävling på bloggen igen!

Ett armband tävlas ut. Men snabba på, för tävlingen avslutas redan i morgon bitti! Var med du också! =)

2008-12-23 | 07:10:07
Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback