vecka10?

.. eller 11? Har Fan ingen koll alltså! Ge mig jobb nu, snällarå...så man får lite ordning på ja typ allt!
Tack å lov äre helg imorron då får man äta godis, äta go mat, slöa, göra saker med familjen, utan att behöva känna pressen att leta jobb hela tiden. skönt.. 
 
Idag har Åsa varit här å fögyllt våran dag, behövde sällskap verkligen å Åsa är ju i samma båt som jag så hon vet ju hur d är.. gjorde ett försök att börja tapetsera i Millies rum, förarbete suger! Kom inte så långt..blir till å köpa genvägen istället, det var Fan omöjligt att få till d!! Ska va klart till kalaset iaf.
 
Nu sitter jag i soffan å kollar Sofias Änglar.. måste väl hämta pappersnäsdukarna för d kommer gråtas d vet jag..
 
 
Imorgon kommer min underbara son hem! Då blire fredagsmys, tacos, godis å gladiatorena!<3 
 
Nä nu lägger jag mig ner å hoppas att nästa gång vi hörs så har jag jobb, massor med Cash å det är vår å ngn har rustat klart hela huset, låter ju grymt d:)

Kommentarer
Marie säger:

Men hörru gumman det spelar ingen roll om man har jobb heller, vet inte heller va de är för vecka =) Det har jag aldrig iofs! Bara när det är Classic Car week för det är alltid v 31 =)
Skulle ha vart ut å tälta lite apropå de!
Fast vi kanske ska vänta tills det blir lite varmare.
Jag kan göra dig sällskap jag med även om jag inte "är i samma båt" ;) Du kan ju höra av dig!
Ha en härlig fredag nu när Isaak också kommer hem! Pusssss

2013-03-08 | 07:31:15
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se
Anonym säger:

Haha du är härlig du, ja klart vi måste tälta känns föör längesennu ju, ..ja du är ju vvälkommen närsomhelst gumms jag är hemmanästan oftast :) puss

2013-03-09 | 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback