Sjuk igen??

Millie är sjukis igen nästan 40graders feber o rosslig! Stackars lillgumsan! Nu sover hon lite iaf! <3
Jag själv har lite ont i halsen igen å, vill INTE bli sjuk igen har ju precis börjat träna igen efter en veckas uppehåll! Och på freda ska vi  på Al Pitcher o skratta lite ju!Det får inte missas. Nä jag tacker nej till sjukdom igen jag så det så!

Förra veckan var det sportlov, veckan bestod av lite sjukdom, Skridskodisko med bästa killarna Johannes och Isak: ) Tacokväll med Johan och Neo! En tripp till Östersund och vi hälsade på min 92 åriga farmor<3 hon hade brutit armen stackarn! Hon såg rätt pigg ut ändå trots att det varit lite sjukhusbesök nu på sistone! Sedan hälsade vi på farbror Björn med familj en snabbis och träffade nya tillskottet Klara, 8 månader: )! Hann med en snabbvisit till Faster Reidun å: ) Avslutande dagen med Schlager o gotta på hotellet!=)

Vardag igen nudå.. Isak har åkt till pappsen sin, men kommer hem på freda igen JIPPI!

Och dagens stora grej: ny tattoooo!! hihi va roligt! supernöjd är jag iaf!

Nu vakna lillhjärtat!

Puss o kram

Tack till Åsa som tog hand om katterna i helgen förresten!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback