Inge mer The Voice..

Lörda och klockan är 00,11(sönda är det ju då förresten) och jag e vaken! Kors i taket! Har en snarkande Mattias bredvid mig i soffan, mysigt va nja jag tycker inte det! Han kan väl skippa det där jäkla snarkandet som dessutom överröstar tvn, då skulle jag säga att det var mysigt. Näe snarkningar går bort! Bör nog knyta mig snart jag å iaf!

Igår var vi på 40 årsfest hos Åsa, grymt trevligt blev det med massa go mat o trevligt sällskap! Millie och Isak fick sova hos mormor och morfar dom. Där blir dom bortskämda skitungarna=)

Missade dock The voice igår men såg reprisen idag och blev så sjukt besviken att kusinen inte gick vidare, fick visste duellera en gång till och då var han vips ute ur programmet. Mötte någon annan rock kille som sjöng rätt ok men såg ut som hej kom och hjälp mig. Bengan sjöng ju grymt bra och är rolig att titta på på scen, Nä jag fattar inte riktigt hur du tänkte där Ola!

Imorrn börjar BB! och ja jag tänker titta på det så det så!=) 

Gonatti natti på er nattugglor o alla andra å! Mina ögon börjar svida kanske dags nu tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback