....

Här händer fan ingenting.. finns lixom inge tid längre!

Livet rullar på iaf...

Millie är snart 6 månader <3 , oj va tiden rinner iväg...

Jobb måste sökas för snart ska pappa M vara hemma äre tänkt, va fan ska jag jobba?? Fk vill jag nog inte tillbaka till, tror inte det iaf! Tips någon? Va fan ska jag bli? jag har ingen aning... Vill jobba på Sandvik tror jag; ) men där verkar det ju inte så stabilt just nu igen.. trist att HK ska flytta, kan ju bara betyda skit för Sandviken, jag fattar lixom inte! Jag tror inte på argumenten om varför de ska flytta till storstan iaf! Men vafan vet jag...

Börjat träna har jag å, dock lite lättgympa bara men snart så är man igång=)
- 7,8 på vågen nu iaf sen jag börja ha lite koll på vikten.. 6 kg kvar till målvikten, låter ju inte så mycke men blir nog tufft! tycker lixom om godis och fika lite väl mycket =)

Nu ska jag dona lite här hemma medans lillgumman sussar lite..

ha det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback