hockey eller bigbrother??

Söndakväll och vi sitter o myser med popcorn och kollar på Hockey.. ja de blev hockeyn idag(M lär ju få bestämma ibland han å) så jag missar kvällens Big brother..inte så noga men jag följer ju det faktiskt! Många tycker jag e knäpp som gört men jag gillar ju sånt där trams jag så låt mig göra det..

                              

Igår var det ett annat favvoprogram å: Eurovision Song Contest! Mycke skit men nog fan kommer jag köpa cdn och sjunga med till de flesta låtar iaf, det vet jag!=) I alla fall så var Eric gryymt bra! Borde ha vunnit ju tycker jag! Trea e väl inte fyskam det heller men är man såå nära vinst kan vi väl få vinna eller hur???=)

        
                                   
                                    Grym på att dansa måste jag tillägga!

Nu börjar det klia i ögonen på mig, tar nog på mig tröttmössan o kryper ner i soffan o somnar snart.. Millie<3 sover hon.. längtar till i morrn å för då kommer brorsan hennes hem å..

Natti natti..

Kommentarer
Anonym säger:

Haha men det gör ju jag med =D

2011-05-22 | 11:23:25
Anonym säger:

Haha men det gör ju jag med =D

2011-05-22 | 11:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback