Gomorron freda!!

                               

Klockan är 7.46 och jag ligger i soffan och kollar BB igen=), Millie somna precis efter lite gnäll o skrik sen 4 tiden.. kanske ska ta en tupplur jag å men men...! Slutade med minifom för ett par dar sedan, det verkade lixom inte hjälpa men tänker redan nu att jag ska börja med dom igen.. men ska försöka ge de en vecka iaf hjälper de inte så e de ju ingen vits att ta dom, nu får den där jäkla magknipen ge med sig snart, hon e 9 veckor och 1 dag nu<3

Idag är det fredag och snart helg, nog för jag e ledig jämt nu men ser fram emot helgen ändå, pappa Mattias<3 är ju typ ledig då iaf söndag!!  Och idag kommer dessutom lilla älsklingen hem <3 varit borta sen i måndas men känns som en evighet..


                  Härlig bild från Isaks skolresa, här med sina bästa kompisar!!
                 
Snart är det skolavslutning å ,sen sommarlov och sen börjar han i ettan, shit va tiden går!


                                                Trevlig helg på er!




Kommentarer
Ann säger:

<3<3<3

2011-05-27 | 12:03:16
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback