7 veckor<3

Så gammal är Millie idag<3

Just nu ligger hon o sussar sött efter en ganska sömnlös natt så måste va skönt för henne att sova lite, borde väl sova jag å men har annat för mig nu, som att blogga o äta lite frulle! :)

Idag öser regnet ner efter några underbara soldagar! Saknar solen redan! Iveckan har vi varit ute rätt mycket
 t om Isak har varit ute =) Vi har promenerat, cyklat, varit på picknick, suttit på altan, spelat pingis,  varit på babymassage, solat lite, Isak har haft kompisar här, lekt med granntjejen, haft besök av Majsan<3 som bjöd på glass å=) hoppas på mera såna dagar här i sommar! Sen har ju såklart våra mammor o pappor varit här, dock inte för våran skull anar jag:) Igår kom även M:s bror på snabbvisit!

Igår var det utvecklingssamtal för Isak, oj va stolt jag är över honom!<3 Stora killen börjar i första klass i höst=)






Nu börjar lillhjärtat att skruva på sig, magknipen som spökar!

Hej på ett tag!


Kommentarer
Majs. säger:

BRA prioriterat tycker jag att blogga istället för att sova, äta frulle va inte heller nån dum idé =)

Självklart flera såna dagar, både här och där!

Hihi spännande att börja skolan, minns ju faktiskt min egen första dag =)

Puss på dig hoppas ni har en mysig söndag <3



2011-05-15 | 12:14:26
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Anonym säger:

Tack för besöket gumman!<3

Hoppas ni har en mysig sönda å!puss puss

2011-05-15 | 21:31:13
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/
Anonym säger:

Tack för besöket gumman!<3

Hoppas ni har en mysig sönda å!puss puss

2011-05-15 | 21:31:36
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback