Bilbingo!!

Ligger o degar i soffan just nu..

Förresten då var valet gjort å , jag röstade, osäker in i det sista men blev inte som jag röstade heller men men det ordnar sig nog... hoppas jag iaf! Röstade grönt jag, trots att jag inte vill ha högre bensinskatt men det var annat som övervägde, dessutom gillar jag Maria å! 

Igår var det bilbingopremiär för mig, jag o Majsan drog iväg till Hammarby för sägonsavslutningen, äntligen kan man säga har pratat mycket om det i sommer var iaf superskojigt  men tyvärr  blev det inga vinster!! Lovar dock att det blir mer bilbingo för oss nästa säsong! kanske tom hinner med nån forsbackasväng å: )

nu skrapar Robyn sönder dörren snart, ska släppa in henne o krypa till kojs.. natti natti!!



Kommentarer
Marie. säger:

Superkul å supermys =)

Mer bilbingo vill vi ha!

Pusss

2010-09-21 | 14:16:06
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback