Slut i bollen..

Varit en sväng till Torremolinos, hett som satan.. men himla mysigt ändå! Min o Isak första utlandsresa tillsammans typ, de när han var 8 mån och den när han var 2 år räknas lixom inte eftersom han kommer inte komma ihåg dom ju! Syster o Åsa var oxå med Mattias lära stanna hemma tyvärr: ( hoppas han kan följa nästa gång! Men det dröjer!

Vi var på Aqualand, Marina park, Tivoliworld sen har vi ju badat såklart typ hela tiden! :) Tom har vi hunnit in på en shoppingtur till Malaga utan så mycke gnäll från junior! Har varit så duktig min lilla gobit , förutom kanske med maten, men jag håller med han maten e f-n inte go i spanien iaf inte i turistorterna..

Kommer lite bilder snart jag lovar..

Igår börja jag mitt nya jobb:).. utbildning nu i 6 veckor så man e rätt mör när man kommer hem på kvällarna! En rolig överraskning var att min kära gamla kollega oxå fått jobb där! Monika med K  dårå, härligt synd vi inte hamna i samma grupp bara! Jobbar(typ) med en annan tjej som jag känner litegrann iaf det känns skönt! Våran handledare Berit e iaf jättegullig! De här kommer gå bra tror jag! Hoppas man får vara kvar efter 6 månader bara Håll tummarna tack=)

Nu blir dusch och sen mysa i soffan med darlingen<3

Kommentarer
Angelica - gamla grannen! säger:

Håller tummarna hårt! :o)



Kram till er!

2010-09-03 | 09:55:24
Bloggadress: http://babylundsten.blogg.se/
Kattan säger:

Härligt bruden! Kram

2010-09-03 | 12:09:57
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marie. säger:

Så glad för din skull för jobbet! Klart man håller tummen =)

Lite avis att ni varit till Torremolinos, gu va mys =)

Puss psus

2010-09-04 | 15:20:52
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Nettan säger:

Älskar Spanien,måste åka dit snart igen, man nästa gång blir e nog Mallis om junior ska me.

2010-09-04 | 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback